.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخی سایت های خبری گیلان،اخاذی میکنند!
اگر افرادی تصور کرده اند می توانند با جوسازی و شایعه پراکنی و تهدید به خواسته های خود برسند اشتباه کرده اندو باید اهداف و مقاصد خودخواهانه و خودکامه خود را در جای دیگر جستجو کنند.

اگر افرادی تصور کرده اند می توانند با جوسازی و شایعه پراکنی و تهدید به خواسته های خود برسند اشتباه کرده اندو باید اهداف و مقاصد خودخواهانه و خودکامه خود را در جای دیگر جستجو کنند.

به گزارش شمال نیوز، مدتی است برخی از مدیران استان از واقعیت تلخ دیگری در گیلان پرده برداشتند که نام امروزی آن چه زورگیری اینترنتی باشد،چه زورگیری مدرن باشد و چه حق الزحمه تحریریه، خلاصه اش می شود باج خواهی ، حق السکوت و یا حق الحساب.

مجموعه خبری تابناک گیلان، قصد دارد پیرامون فرهنگ آسیب شناسی و جلوگیری از این پدیده مضموم در آستانه یکی از مهمترین انتخابات چند سال اخیر کشور ، گفت و گویی با مدیران ارشد استان داشته باشد.

رئیس دادگستری املش طی گفت و گویی با خبرنگار تابناک ، رفتار و عملکرد برخی از سایت های خبری با مدیران استانی ، شهرستانی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بعضا شهرداران استان را که به شکل اخاذی و حق السکوت مطرح می شود ؛ مصداق عمل مجرمانه و کلاهبرداری دانست.

فردین امیری اظهار داشت: حتی درصورت پیگیری نکردن شاکی خصوصی در این رابطه دادستانی به عنوان مدعی العموم و مسئول حفظ نظم و امنیت جامعه راسا میتواند به این موارد رسیدگی و صدور حکم نماید.

وی تصریح کرد: این اقدامات سایت های خبری جرمی است که واجد حیثیت عمومی بوده و میتوان با متخلفان برخورد قانونی نمود.

امیری در ادامه با توجه به نزدیک شدن به انتخابات امسال به تشکیل ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی هم اشاره کرد و افزود: هدف اولیه دادگستری بر پیشگیری از وقوع تخلف و جرم است اما در صورت وقوع تخلف و جرم هم دادگستری به صورت قاطع با این موارد برخورد خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.